כניסה למערכת מאמרים

               אין חשבון עדיין?

אינטרנט ומחשבים

הכנת עמוד Like בפייסבוק

  • PDF
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 

יצירת עמוד חדש בפייסבוק
אתר פייסבוק מאפשר למשתמשיו ליצור עמודים חדשים, לכל עמוד יש נושא מסויים, עמוד יכול להיות עבור: בית-עסק, מותג, מוצר, ארגון ללא מטרת-רווח, אומן, להקה או דמות ציבורית. את העמוד יכולה ליצור חברה העוסקת בתחום פיתוח אפליקציות לפייסבוק או כל חבר אחר בפייסבוק, לאחר יצירת העמוד אפשר לערוך אותו ולבצע בו שינויים. בכל עמוד קיימת קבוצת לשוניות בחלק העליון. כל לשונית היא מסוג מסויים וקיים בה תוכן שונה. סוגי לשוניות לדוגמא: אירועים, לוח-הודעות, קישורים, ביקורות, וידאו, ולשונית FBML.
לשונית FBML היא לשונית אשר מכילה קוד בשפת FBML – Facebook Markup Language. שפת FBML היא שפת תגיות דומה ל-HTML. התגיות בשפת FBML משוייכות למערכת פייסבוק, לדוגמא תג FBML יכול להציג את שם המשתמש של הגולש באתר פייסבוק, אין תג HTML שיבצע זאת.

מהו עמוד Like?
ההגדרה של עמוד Like בפייסבוק היא לשונית FBML שמופיעה בתוך עמוד פייסבוק. בקוד ה-FBML של הלשונית מבוצעת הבדיקה האם הגולש שצופה בלשונית ביצע Like לעמוד. במידה וכן אז מוצג לגולש תוכן מסויים, במידה ולא אז מוצג לגולש תוכן אחר (לדוגמא: תמונה שבה כתוב שעל הגולש ללחוץ על כפתור Like כדי שהתוכן יהיה נגיש). במשפט אחד, 'עמוד Like' היא לשונית מסוג FBML שמכילה תוכן מסויים, המוצג לגולש רק במידה וביצע Like לעמוד. לשונית FBML נמצאת בתוך עמוד קיים בשונה מהתחום של אפליקציות לפייסבוק שהן נמצאות בעמוד משלהן.

הצגת תוכן רק לגולשים שביצעו Like
השלב הראשון הוא לערוך את העמוד בפייסבוק, לאחר מכן ליצור לשונית מסוג FBML, להגדיר כותרת ללשונית ובקוד ה-FBML להשתמש בתגיות: <fb:visible-to-connection> ו- <fb:else>
קוד ה-FBML שיוגדר בתוך <fb:visible-to-connection> יוצג רק במידה והגולש ביצע Like לעמוד. בתוך תגית זו אפשר להגדיר תמונה עם קישור או קובץ פלאש (שלא יוצגו למי שלא ביצע Like לעמוד).
באמצעות שימוש בתגית <fb:else> בתוך התגית <fb:visible-to-connection> בצורה הבאה:
<fb:visible-to-connection> … <fb:else> … </fb:visible-to-connection>
יהיה אפשר להגדיר תוכן שיוצג למי שעדיין לא ביצע Like לעמוד, כמו למשל תמונה עם הכיתוב: 'לחץ על Like'




עוד כתבות :

» הקמת אתר בפייסבוק לעסקים

רשת הפייסבוק מציעה לבעלי עסקים אפשרות להגדיל את כמות הגולשים שנחשפים בכל יום אל השירותים והמוצרים של בית העסק. אתר בפייסבוק הוא אתר מקצועי ומעוצב לכל דבר, לקבלת תפוקה מלאה יש לבנות את האתר ולנהל אותו בעזרת אנשי מקצוע מומחים לפעילות ברשתות חברתיות. השימוש ברשת הפייסבוק הוא המילה האחרונה בתחום השיווק באינטרנט, הרשת החברתית היא פלטפורמה בה הגולש מבלה שעות...

» משחק יניב

משחק יניב: מקור השםמטיילים ישראלים שבילו מספר חודשים באחת מיבשות העולם, ודאי נתקלו פעם אחת או יותר בחוויית משחק . סביב מקור השם של המשחק ישנה חרושת שמועות שמשתנה אחת לכמה זמן. השמועה היציבה ביותר מייחסת את שם המשחק למטייל ישראלי שנקרא יניב צור. שמועה אחרת, נפוצה פחות, מספרת כי השם הומצא על ידי חייל בשם יניב שריצה עונש בכלא הצבאי. בשנים האחרונות, בהן נפוץ...

» יניב בפייסבוק

משחק יניבצעירים רבים שנתקלו בלא אחר מאשר כשהיו בחו"ל, חזרו לארץ וחיפשו דרך להמשיך ולשחק במשחק הקלפים הממכר. יש כאלה שפנו לחפש יניב להורדה ויש כאלה שבחרו להשתמש ברשת החברתית ולשחק . לפני כשלוש שנים בערך הוקמה אפליקציית יניב בפייסבוק, כך שניתן לשחק און ליין, להכיר חברים שאוהבים לשחק ולהתמודד מולם בחדרי משחק אישיים. הניקוד הוא ניקוד מצטבר, לכן כל משחק...

» יניב משחק שמשחקים בכל טיול

יניב משחק שכולם זוכריםכל מי שטייל בהודו, בדרום אמריקה או אפילו בארצות הברית, ודאי שמע על – משחק פופולארי וממכר. כל מי שהגיע למקום כלשהו בעולם, פגש חבר'ה צעירים והחליט לנסות את מזלו באחד ממשחקי הקלפים הישראלים הפופולאריים ביותר. שמועות שונות ליוו את התפשטות המשחק, חלק טענו שהוא הומצא בדרום אמריקה, חלק טענו שהוא הומצא באחד מחילות הצבא והשמועות בדבר משחק...

» זכיה במשחק 'על כל הקופה' באמצעות ניצול של חור אבטחה

המשחק 'על כל הקופה' הוא עם מעל ל-300,000 משתמשים. מטרת המשחק היא לענות נכונה על מספר השאלות הגבוה ביותר, ברגע ששחקן טועה, המשחק נגמר. במידה והשחקן בוחר בתשובה הנכונה הוא מתקדם לשאלה הבאה, לכל שאלה מופיעות מספר תשובות כאשר רק אחת מהן נכונה (בדומה לשעשועון הטריוויה ''). למשחק יש שתי גירסאות: גירסא בה משחקים בשביל כיף וגירסא בה משחקים בשביל כסף אמיתי. בגירסת הכסף...

» הכנת רובוט למשחק אוטומטי ב-FarmVille

מבוא הוא המשחק הפופולרי ביותר באתר (Facebook) אשר נכתב ע"י מתכנתי פלאש מחברת Zynga ומטרת המשחק היא להקים חווה משגשת.במהלך המשחק, השחקן רוכש שתילים, שותל אותם וקוצר לאחר פרק זמן מסויים. במידה והשחקן לא יבצע את הקצירה בזמן, השתילים יתרקבו והשחקן לא ירוויח מטבעות עבורם.פעולות אלו (רכישת שתיל, שתילתו וקצירתו) חוזרות על עצמן במהלך המשחק ומזכות את השחקן...