כניסה למערכת מאמרים

               אין חשבון עדיין?

אינטרנט ומחשבים

עיצוב גרפי - טוב או רע?

  • PDF
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 

בעיצוב גרפי, טוב ורע אינם קיימים. 
יש רק יעיל ולא אפקטיבי בתקשורת. להיות עקבי בשימוש של גופנים ב עיצוב גרפי .
בגופן שונה עבור כל כותרת, למשל, הוא מבלבל יכול לתת לעיצוב שלך מראה מבולגן. 
בדרך כלל אפשר לברוח עם גופנים יותר במסמכים כבר עם אלמנטים עיצוביים רבים ושונים בו רק שני עד שלושה גופנים שונות מופיעות על כל אחד להפיץ את הדף.   
בחירת גופן עבור העתק הגוף ועוד כותרות.  השתמש נטוי מודגש, וגדלים שונים של גופנים אלה עבור הכיתובים, כותרות משנה, חפיסות, ומרכיבי עיצוב אחרים. 
בהתאם לעיצוב אתה יכול להשתמש בגופן השלישי עבור כמוסות הראשונית, למשוך-ציטוטים, או פריטים נבחרים אחרים. 
אתה יכול להוסיף גופן הרביעי עבור מספרי עמודים או כפי הגופן גוף משני sidebars, אבל בדרך כלל שניים או שלושה מספיקים.  אל תשתמש יותר מארבע הגופנים בכל פרסום אחד ב עיצוב גרפי
ככלל, בעת עיצוב פרסום אני אף פעם לא להשתמש יותר מארבעה גופנים.  באופן מעשי, כמה אתה צריך? 
עבור פריסת ידיעון, אתה יכול להשתמש בגופן אחד עבור כותרות, אחד עבור גוף הטקסט (אשר יכול לשמש גם נטוי או מודגש עבור כיתובים) אחד עבור כותרות משנה. 
אתה לא יכול אפילו צורך כי הרביעי.   הוא גם חכם כדי לא לבצע שינויים גופן פתאומי בתוך פסקה. 
להשתמש בגופן זהה עבור העתק הגוף, שימוש רק מודגש או נטוי להוסיף כמויות קטנות של דגש, אם יש צורך בכך.  אם דגש גדול יותר נדרשת.  ליצור למשוך-לצטט, לקבוע כי עותק בשוליים, או ליצור Sidebar שימוש בגופן שונה כדי באמת לקבוע את המידע בנפרד.  
אין שלטון חזק ומהר אומר שאתה לא יכול להשתמש חמש, שש, או אפילו עשרים גופנים שונים במסמך אחד. 
ם זאת, עקביות הקריאות חשובים עיצוב טוב יותר מדי שינויים גופן יכול להסיח ולבלבל את הקורא. 
החלטות הגופן שלך בזהירות ולשקול הגופן כמה יראו יחד.  עוד, רב פרסומים הדף, כגון כתבי עת, לעתים קרובות יכול לסבול למגוון רב יותר של הגופנים. 
עבור חוברות, מודעות, ומסמכים אחרים קצר, גופנים גבול אחד, שניים, או שלושה- ב עיצוב גרפי פרש סטודיו




עוד כתבות :

» עשרה כללים להיות מעצב גרפי מוצלח

עשרה כללים להיות מעצב גרפי מוצלח1. תהיה שמאמין ביכולות שלו ליצור .2. תהיה מעצב גרפי מלומד- כלומר למד את כל התוכנות לעיצוב גרפי הקיימות בשוק.3. אל תהיה מעצב גרפי מקובע – עצב כל דבר: אתרים, פליירים, כ.ביקור, הזמנות לחתונה, ותוכנת מחשב – אין דבר שאינך יכול לעצב!4. אל תהיה מעצב גרפי דעתן- הקשב ללקוח לעיתים קרובות הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה – פשוט תרגם את התמונה שהוא...

» סטודיו לעיצוב גרפי

סטודיו לעיצוב גרפיהעולם שלנו (זה המוחשי וזה הווירטואלי) מוצף בגירויים ויזואליים. הכל הכי גדול, הכי בולט, הכי צבעוני, הכי לבן, הכי שחור. דמיינו לעצמכם שדרה אינסופית של חנויות, חלונות ראווה מלאים להתפקע בכל טוב.הכל הופך לבליל של מידע עודף שמותיר אתכם מבולבלים ולא מסופקים, בסופו של דבר. מה יגרום לכם למצוא את מבוקשכם? מה יגרום לעסק להציג את עצמו ללקוח הפוטנציאלי,...

» מהו עיצוב גרפי?

עיצוב גרפי עיצוב גרפי הוא בראש ובראשונה אמצעי ליצירת תקשורת.  הוא ארגון או סידור של אלמנטים לצורך מילוי מטרה כלשהי. תחום עיצוב גרפי בא לידי ביטוי ב: טיפוגרפיה, עיצוב אריזות מוצרים, פרסום - מודעות, שילוט, עימוד חוברות וקטלוגים, עיצוב גרפי עיצוב אתרי אינטרנט ובאנרים לאינטרנט, איור, אנימציה, וידאו ועוד. לעיצוב מוצלח השפעה רבה על יכולת הקורא לקרוא את המוצר...

» חמשת האלמנטים הבסיסיים של עיצוב גרפי

חמשת האלמנטים הבסיסיים של עיצוב גרפי: קווים, צורות, מסה, מרקם וצבע.  1.         קווי הקווים הם אחד המרכיבים הבסיסיים של .  לבד או בשילוב עם קווים או צורות אחרות הם יכולים לסייע הקריאות, המראה, ואת המסר של תכנון.  קווי השתמש:1.         לארגן2.         texturize3.         להנחות את העין4.         לספק תנועה5.         אמירה6.         להעביר משמעויות...

» בעיצוב גרפי, טוב ורע אינם קיימים

בעיצוב גרפי, טוב ורע אינם קיימים.  יש רק יעיל ולא אפקטיבי בתקשורת.   להיות עקבית בשימוש של גופנים ב . בגופן שונה עבור כל כותרת, למשל, הוא מבלבל יכול לתת לעיצוב שלך מראה מבולגן.  בדרך כלל אפשר לברוח עם גופנים יותר במסמכים כבר עם אלמנטים עיצוביים רבים ושונים בו רק שני עד שלושה גופנים שונות מופיעות על כל אחד להפיץ את הדף.   בחירת גופן עבור העתק הגוף ועוד...

» עיצוב גרפי הוא בראש ובראשונה אמצעי ליצירת תקשורת.

  עיצוב גרפי עיצוב גרפי הוא בראש ובראשונה אמצעי ליצירת תקשורת. עיצוב גרפי הוא ארגון או סידור של אלמנטים לצורך מילוי מטרה כלשהי. תחום עיצוב גרפי בא לידי ביטוי ב: טיפוגרפיה, עיצוב אריזות מוצרים, פרסום - מודעות, שילוט, עימוד חוברות וקטלוגים, עיצוב אתרי אינטרנט ובאנרים לאינטרנט, איור, אנימציה, וידאו ועוד. לעיצוב מוצלח השפעה רבה על יכולת הקורא לקרוא את המוצר...

» טוב להיות מעצב גרפי?

טוב להיות מעצב גרפי לאחר שקראתי מאמר בשם "לך עם הלב שלך" מאת בראיין מות' (Follow your heart"; Bryn Mooth) (מאמר מצוין ומעורר השראה, עלי להוסיף), חשתי רצון עז  לשתף אתכם בהרהורי על מדוע אני חושב שזה טוב להיות מעצב גרפי.ובכן, אנחנו יודעים שזה לא בשל ה"תהילה שבמקצוע", או בשל השכר המעורר גיחוך. למרות זאת, ישנן מספר סיבות מדוע עלינו לא לקחת כמובן מאליו את המתנה הנפלאה שניתנה לנו:...

» עיצוב לוגו | דקויות בנושא של עיצוב לוגו

דקויות בנושא של עיצוב לוגולוגו של חברה או עסק אמור לייצג אותם בצורה הטובה ביותר. אנו יכולים לראות כיצד לא רק שלטי חוצות או פרסומים שונים נושאים את אותו לוגו שעוצב בגאון אלא גם פריטים אחרים הקשורים לארגון שלו שייך הלוגו. הוא מהלך מיוחד שכרוך בתהליכי בדיקה שונים ואין הוא יכול להיות מהיר וחובבני מאחר ולדבר יש השלכות שליליות לא מעטות. לא מעט עסקים, חברות,...

» עיצוב לוגו | היתרונות של עיצוב לוגו מקצועי

היתרונות של עיצוב לוגו מקצועי אין ספק כי עיצוב לוגו בצורה מקצועית מהווה יתרון עצום לכל עסק, חברה או ארגון אחר כלשהו. לוגו הוא פני העסק ולעתים ניתן לראות כיצד ארגונים מסוימים משתמשים בו בסוג של "שטיפת מוח" כשהוא מופיע על כל פריט או תג של עובדי החברה למשל. אנו מוקפים בלוגואים רבים של עסקים שונים ולעתים אנו אף לא מודעים כיצד הם משפיעים עלינו. יש חברות שעשו עבודת...

» עיצוב לוגו | הניסיון משחק תפקיד בכל עיצוב לוגו שהוא

הניסיון משחק תפקיד בכל עיצוב לוגו שהוא עסקים שונים מספקים שירותים חשובים עבור עסקים אחרים, או כל מיני גופים הזקוקים לאנשי מקצוע רציניים שיתרמו להם מניסיונם. ניסיון הוא נקודה רגישה מאוד בקבלת כל שירות שהוא, והוא זה שיכול לעשות את ההבדל בין שירות איכותי ומספק לבין שירות חובבני ולעתים אף לקוי. כמובן שיש לא מעט בעלי מקצוע מוכשרים שיכולים לספק שירות ברמה גבוהה...